Webshop B2C og B2B til AX

Webshop-løsning til virksomheder, som benytter Microsoft Dynamics AX. Webshoppen er markedets nemmeste løsning til AX, der hurtigt og nemt gør din organisation i stand til at sælge online og sikre at alt er fuldt integreret med jeres AX.

Den fulde integration betyder at du kun skal vedligeholde data i AX og du kan være sikker på at alt omkring priser, produkter, lager etc. altid er 100% opdateret.

Det drejer sig om salg

Sælg mere til dine kunder

Med de rigtige funktioner hjælper vi med krydssalg og opsalg. Ved at vise relaterede produkter, mest populære produkter og produkter andre kunder har købt øges chancerne for mersalg – og det kan mærkes på bundlinjen.

Hjælp kunderne med behovsstyret søgning

Vis mig bøger af forfatter, eller vis mig produkter i prisklassen 5.000 - 10.000 kr. Filterbaseret søgning sætter kunden i førersædet, og giver kunden mulighed for at udvælge produkter efter behov. Næsten halvdelen af alle besøgende bruger den interne søgefunktion, så her er mange penge at tjene.

Sælg internationalt

Internationalisering af en webshop kræver styr på processer og systemer. Foruden sprog skal man forholde sig til fragt, betalingsgateways, valutaer, momsregler og jura. Vi har den færdige løsning og systemet til at håndtere den internationale udfordring.

Integration og skalering

Fuld integration til Microsoft Dynamics AX

Med integration automatiseres manuelle arbejdsgange og risikoen for fejl minimeres. Integrationen består typisk af udveksling af ordrer, varedata, priser og lagerstatus. Compusystem kan integrere med alle ERP-systemer, men har standard integration til Microsoft Dynamics AX og e-conomic.

Skalerbar og fremtidssikret løsning

Webshop til Microsoft Dynamics AX indeholder en række standard funktioner, som kan tilpasses de forretningsmæssige behov. Det gør det muligt at starte med en standardløsning, som løbende kan skaleres til at understøtte de mest komplekse webshop-scenarier med høj trafik og mange varenumre. Derudover er Webshoppen modul-opbygget, hvilket gør det let at tilføje ny funktionalitet og specialdesignede elementer.

Kortbetaling og check-out

Kortbetaling og gateways

Stort set alle betalingerne på nettet sker via kortbetaling eller netbank. Vores webshop understøtter som standard ePay, men kan også tilpasses andre betalingsgateways, hvis I ønsker det.

Check out og ordre flow

Selv efter kunden har lagt sine varer i indkøbskurven, kan kunden vælge at afbryde købet. For mange steps i en købsproces kan virke besværligt, designet kan være uoverskueligt, og mange andre ting kan potentielt påvirke kundens købsbeslutning. Vi giver dig mulighed for at designe din helt egen check-out-procedure. Du bestemmer antallet af steps, og hvornår kunden skal have en autogenereret mail med opdatering om ordrens status.

Optimering

Styklister – sammensæt virtuelle produktpakker

En stykliste giver mulighed for at oprette virtuelle produkter, som består af en række produkter fra varekataloget. For eksempel består en computer af skærm, tastatur, CPU og mus. Det virtuelle produkt kan gives selvstændige egenskaber såsom billede og pris. I indkøbskurven vises enten hele det virtuelle produkt eller de enkelte produkter, som det består af.

Track & trace

Når en kunde har foretaget et køb, kan levering af varen ikke gå stærkt nok. Indtil varen er leveret, vil kunden gerne opdateres. Når en vare afsendes, kan WEB shoppen sende kunden en e-mail med information om afsendelsestidspunkt, forventet leveringstidspunkt og en Track and trace-kode. Track and trace giver kunden en bedre købsoplevelse, og du undgår opringninger fra kunden vedrørende ordrens status.

Integration til nyhedsbrev

Ved ordreafgivelse kan det være en god ide at give kunden mulighed for at tilmelde sig et nyhedsbrev, så du efterfølgende kan udsende mails med tilbud og kampagner. Nyhedsbrevsmodul logger informationer om hvem og hvor mange, der klikker på links i nyhedsbrevet.